top of page

YONRIN CHANNEL Group

Public·49 members

[[[Live tv==]-]] Anderlecht Antwerp kijken live stream 6 augustus 2023

[=Voetbal=]Anderlecht - Antwerp kijken op TV live stream 06. 08. 2023 (#2792) · Issues · Leo / atools · GitLabLIVE ANDERLECHT-ANTWERP. Muja in de basis bij de ‘Great Old’, bondscoach Tedesco al vroeg aanwezig Een topper op speeldag twee in de Jupiler Pro League. Anderlecht, dat rampzalig startte aan het nieuwe seizoen, krijgt landskampioen Antwerp over de vloer. Volg alles over de kraker in onderstaande liveblog 06-08-23 📺👉Live stream🔗 ANDERLECHT - ANTWERP KIJKEN Antwerp zit aan twee op twee dit seizoen. De Supercup hebben ze op zak, en tegen Cercle Brugge deden ze wat ze moesten doen op de openingsspeeldag.

Livestream Anderlecht vs Antwerp | Jupiler Pro League

Antwerp live op tv en livestream (Belgische Pro League) 06

[[KIJKEN]] Antwerp - Anderlecht live op tv en livestream

ANTWERP-Anderlecht LIVE STREAM Kijken. Waar gratis?

(STREAMEN>>>>) Anderlecht Antwerp kijken live 6

Home | ELEVEN on DAZN

Ik reken ze bij de kandidaten voor play-off 1. Of hun kern sterker is dan vorig jaar? Daar hou ik me niet mee bezig. Hun systeem is in grote lijnen hetzelfde gebleven. We gaan ons ook niet aanpassen aan onze tegenstanders, maar we houden er wel rekening mee. ” Jurgen Ekkelenkamp trainde opnieuw mee met de groep, maar blijft twijfelachtig voor dit weekend. Verder wist de coach van Antwerp ook nog niet zeker of nieuwkomer Chidera Ejuke al speelgerechtigd is voor de match van zondag. Daarvoor moet het papierwerk in orde zijn, en dat kon hij niet bevestigen op zijn persmoment. “Zijn conditie moet nog beter, maar hij is al fitter dan ik had verwacht.

Dan kan je niet anders dan tevreden zijn als coach. “We hebben onze matchen gewonnen, dat is het belangrijkste. En we pakten drie prijzen op erg korte tijd. Tegen KV Mechelen moesten we de match eerder beslissen, en tegen Cercle Brugge hadden we het eigenlijk ook sneller moeten afmaken. We gaven vooral weinig weg en zijn verdiend gewonnen. Dan ben ik inderdaad tevreden ja, al kon onze uitvoering beter. ” Vermoedelijke opstellingen Anderlecht: Dupé; Patris, Debast, Vertonghen, N'Diaye; Diawara, Leoni, Arnstad; Amuzu, Dreyer, Dolberg.

Antwerp: Butez; De Laet, Alderweireld, Van Den Bosch, Bataille; Vermeeren, Yusuf, Ondrejka; Kerk, Janssen, Balikwisha. Dan zit het bij Anderlecht wat schever. Ze gingen al de mist in bij hun competitiestart tegen stadsrivaal Union. “Dat was sowieso geen makkelijke start voor hen”, mildert Van Bommel. “Ik heb al gezegd dat van de traditionele topclubs in België - een stuk of zeven teams - iedereen van iedereen kan winnen. Dat zag je vorige week bij Union dus ook. Dan ontstaat er onrust, mede ook door hun vorige seizoen. Maar het is en blijft de recordkampioen. Dan kan je al eens een dipje hebben.

gratis livestream Anderlecht Antwerp Archieven

((horloge=)) Anderlecht Antwerp kijken live stream 6 augustu

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• PhuongLien NhaSuong
    PhuongLien NhaSuong
  • Bao Khang Pham
    Bao Khang Pham
  • teamseo buildlink2
    teamseo buildlink2
  • Tabassum joti
    Tabassum joti
  • Edward Poole